مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-06سياسي

مراسم اربعین در فضای باز 25 بقعه متبرکه البرز برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: همزمان با شب و روز اربعین، سوگواره حسینی در 25 بقعه متبرکه شاخص این استان اجرا می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: همزمان با شب و روز اربعین، سوگواره حسینی در 25 بقعه متبرکه شاخص این استان اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی روز سه شنبه 15 مهر در جمع خبرنگاران افزود: اربعین نگاه دوباره به عاشورا و مرور مضامین بلند به خصوص خطبه های آتشین عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س) و اسیر آزادی بخش، امام سجاد (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: سال های گذشته اوقاف البرز در صحن حضرت زهرا (س) شهر نجف اشرف یکی از مواکب بزرگ کشور را دایر می کرد و روزانه پذیرای زائرین حرم امیرالمومنین (ع) در سه وعده بود و برنامه های فرهنگی نیز اجرا می کرد.

دشتکی افزود: امسال در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای برنامه های اثرگذار در اربعین حسینی قرار است پیرو بند 10 بخشنامه وزارت کشور در خصوص ملاحظات برگزاری مراسم اربعین حسینی در داخل کشور و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر عدم برگزاری هرگونه راهپیمایی در سراسر کشور، طرح سوگواره اربعین حسینی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین در فضای باز 25 بقعه متبرکه البرز برگزار می شود

مراسم اربعین در فضای باز 25 بقعه متبرکه البرز برگزار می شود