مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-06سياسي

بررسی طرح همسان سازی بازنشستگی آتش نشانان در شورای عالی استان ها


رییس شورای عالی استان ها با اشاره به طرح همسان سازی بازنشستگی آتش نشانان در شورای عالی استان ها گفت: در صورت تصویب این طرح در مجلس، آتش نشان های مشمول صندوق بازنشستگی شهرداری ها می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با اشاره به اهمیت آتش نشانی گفت: یکی از دستگاه های خدمت رسان در کشور که خدمات ارزنده ای را به جامعه ارائه کرده و باعث ایجاد امنیت و آسایش در میان مردم شده سازمان آتش نشانی است.

وی افزود: هرچند نام این دستگاه خدمات رسان آتش نشانی بوده و تصور می شود که وظایف آن در حوزه اطفای حریق خلاصه شده اما شرح وظایف این نهاد وسیع تر بوده و مأموران این سازمان در سراسر کشور و در همه شرایط بحرانی به ایفای نقش مشغولند.

احمدی گفت: برای مثال وقتی در روزهای انتهایی سال 97 و روزهای ابتدایی سال 98 استان های شمالی و غربی کشور با پدیده بارش باران های سیل آسا و در نتیجه جاری شدن سیل مواجه شد این آتش نشانان بودند که از سراسر کشور با تجهیزات خود به کمک مردم شتافتند.

رییس شورای عالی استان ها گفت: هرچند مأموران این دستگاه خدمات رسان با حوادث متعددی نظیر آتش و سیل و سقوط از ارتفاع مواجه هستند اما خود مأموران این سازمان سال هاست با برخی از مشکلات عدیده در حوزه شغلی شأن روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح همسان سازی بازنشستگی آتش نشانان در شورای عالی استان ها

بررسی طرح همسان سازی بازنشستگی آتش نشانان در شورای عالی استان ها