مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-06سياسي

همراهی کشاورزان دامغانی لازمه ساماندهی اثر 7000 ساله بازمانده از عصر آهن


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان خواستار همراهی و کمک کشاورزان و زارعان پیرامون تپه حصار برای ساماندهی به این اثر باستانی هفت هزار ساله بازمانده از عصر آهن شد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان خواستار همراهی و کمک کشاورزان و زارعان پیرامون تپه حصار برای ساماندهی به این اثر باستانی هفت هزار ساله بازمانده از عصر آهن شد.

مهدی جمال 15 مهرماه در دیدار با نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همکاری مسئولان عالی شهرستان ، مردم دامغان و خصوصا مالکان و زارعان اراضی پیرامونی، بستر لازم برای ساماندهی این محوطه ارزشمند را بیش از پیش فراهم می کند و سامان دهی تپه حصار نیز می تواند زمینه ساز جهش چشم گیر صنعت گردشگری در این شهرستان تاریخی شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت بیشتر از صنعت گردشگری در کشور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط تحریم کشور، صنعت گردشگری راه مناسبی برای درمان اقتصاد ایران است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: برگزاری رویدادهای گردشگری با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی یکی از راه های ترویج صنعت گردشگری در کشور است.

وی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر تاریخی و گردشگری شهرستان دامغان، تقویت زیرساخت های گردشگری و حمایت از سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی کشاورزان دامغانی لازمه ساماندهی اثر 7000 ساله بازمانده از عصر آهن

همراهی کشاورزان دامغانی لازمه ساماندهی اثر 7000 ساله بازمانده از عصر آهن