مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-06بين الملل

دوترته کشتارهای فراقانونی را به کارتل های موادمخدر نسبت داد


رییس جمهوری فیلیپین گفته که همانند منتقدانش به این مساله مظنون است که ممکن است کشتارهای فراقانونی تحت برنامه سرکوب او علیه قاچاقچیان موادمخدر به کشته شدن هزاران تن منجر شده باشد.

- رییس جمهوری فیلیپین گفته که همانند منتقدانش به این مساله مظنون است که ممکن است کشتارهای فراقانونی تحت برنامه سرکوب او علیه قاچاقچیان موادمخدر به کشته شدن هزاران تن منجر شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین در اظهارات تلویزیونی دوشنبه شب گفت که یک بار دیگر در مورد مرگ های وحشیانه تحقیق کرده و به او گفته شده که برخی از فروشندگان مواد مخدر ممکن است به دلیل رقابت بین سندیکاها یا سرقت پول مواد مخدر کشته شده باشند.

بیش از 5800 تن از زمان روی کار آمدن دوترته در اواسط 2016 کشته و 256 هزار تن دیگر نیز دستگیر شده اند.

گروه های حقوق بشری مظنون هستند که بسیاری از این کشتارها، قتل بوده باشند اما دوترته و پلیس گفته اند که بسیاری از این مظنونان در زمانی که با نیروهای امنیتی و پلیس درگیری داشتند، کشته شدند.

دولت های غربی خواستار تحقیقات مستقل درباره این کشتارها شده اند که در دوران پاندمی کرونا نیز ادامه دارد اما دوترته این درخواست ها را رد کرده و آنها را مداخله در امور داخلی کشورش می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوترته کشتارهای فراقانونی را به کارتل های موادمخدر نسبت داد

دوترته کشتارهای فراقانونی را به کارتل های موادمخدر نسبت داد