مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-06اقتصادي

50 درصد تعهد اشتغال مهدی شهر در سامانه رصد محقق شد


فرماندار مهدی شهر ضمن بیان اینکه با فراهم کردن زیرساخت های لازم، این شهرستان ظرفیت خوبی برای اشتغال دارد، گفت: 50 درصد تعهد اشتغال مهدی شهر در سامانه رصد محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا میقانی بعدازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مهدی شهر به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه مهدی شهر 50 درصد تعهد خود را در تحقق اشتغال سامانه رصد سال جاری انجام داده است، ابراز داشت: برخی دستگاه ها به خوبی وظایف خود را به انجام رسانده اما برخی دیگر هنوز تا پر شدن سقف تعهدات خود فاصله دارند که امیدواریم تا پایان سال بتوانند آن را محقق کنند.

وی ضمن بیان اینکه معتقدیم با فراهم کردن زیرساخت های لازم این شهرستان ظرفیت خوبی برای اشتغال دارد، افزود: طی شش ماهه سال جاری 62 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر نیز در این شهرستان نیز پرداخت شده است.

فرماندار مهدی شهر بابیان اینکه این شهرستان در زمینه فرش می تواند طی سال های آینده می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، ابراز داشت: به شرطی که زیرساخت ها و زمینه های آن ایجاد شود که در گام نخست می طلبد تا مشکلات احصا و موانع برطرف شوند.

میقانی در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح خوشه فرش توسط شرکت شهرک های صنعتی با همکاری سازمان های مردم نهاد همچون انجمن توسعه و آبادانی مهدی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد تعهد اشتغال مهدی شهر در سامانه رصد محقق شد

50 درصد تعهد اشتغال مهدی شهر در سامانه رصد محقق شد