مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-06سياسي

90 درصد کودکان خیابانی از اتباع خارجی هستند


بسیاری از کودکان خیابانی ایرانی نیستند و 90 درصد از اتباع خارجی به شمار می روند اما اولویت بهزیستی مصالح و حقوق کودکان است و از زاویه رویکرد مداخله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدصادق کشفی نژاد در نشستی خبری که امروز به مناسبت آغاز هفته ملی کودک برگزار شد، با بیان اینکه شعار هفته ملی کودک آینده را باید ساخت است، افزود: بهزیستی در مسئله سلامت روانی و اجتماعی کودک و حقوق کودکان معتقد به اصولی است که کودک نباید از تبعیض رنج ببرد، کودکان حق حیات و حق اظهار نظر آزادانه دارند.

وی ادامه داد: برنامه های هفته کودک برای حفظ سلامتی کودکان و خانواده ها و مربیان به وسیله اتوبوس ها و مینی بوس هایی در محلات به طور محدود برگزار خواهد شد که به این منظور به صورت نمادین 2 دستگاه ون به مددجویان بهزیستی معرفی می شود.

 مدیرکل بهزیستی فارس با یادآوری اینکه سازمان بهزیستی سابقه طولانی در زمینه خدمات کودک دارد، اظهار کرد: مانند همه مسائل اجتماعی؛ باید حقوق کودکان را نیز در اولویت قرار داد.

کشفی نژاد اظهار داشت: در تعلیمات دینی ما به به فرصت طلایی رشد بسیار اشاره شده است اما فاصله زیادی برای سلامتی و جسمی و تربیتی داریم.

وی با اشاره به آسیب های ناشی از کار در سنین پایین بیان کرد: تا معضل اجتماعی کودکان کار به خوبی تبیین نشود، مداخله بهزیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد کودکان خیابانی از اتباع خارجی هستند

90 درصد کودکان خیابانی از اتباع خارجی هستند