مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-06سياسي

مجلس مکلف به برنامه ریزی برای کمک به حوزه فرهنگ است


نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد و فرهنگ این دو مولفه مهم هستند و فرهنگ یکی از ارکان مهمی است که مجلس تکلیف دارد برای توسعه این بخش برنامه ریزی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبنا است که زیرساخت چهل سال فعالیت انقلابی دوم آماده شود و مقام معظم رهبری مطالبه انقلابی بودن مجلس را دارند.

باقری متذکر شد: نمایندگان عمدتاً با شعارهای انقلابی آمدند و باید مجلس و دولت انقلابی باشد.

بنا است با نگاه انقلابی به سمت تولید و تعالی برویم تا کشور در رتبه های بالا قرار گیرد و به همین دلیل برخی با حاشیه سازی، ذهن مردم را علیه مجلس تخریب کنند.

وی سرکشی و بازدید از حوزه های انتخابیه را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه برای تسهیل در رسیدگی به درخواست های مردمی در تلاش هستیم دفتر مجازی نمایندگان شهرستان های زنجان و طارم در مجلس راه اندازی کنیم، ادامه داد: شهرستان زنجان ظرفیت های خوبی برای توسعه در بخش های مختلف بخصوص گردشگری و کشاورزی دارد و باید در این زمینه توجه جدی به منطقه صورت بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه رسانه ها نقش مهم و اساسی درزمینه توسعه جامعه و شفافیت اقدامات دارند، افزود: حاشیه سازی ها علیه مجلس هست و ادامه دارد در این میان رسانه ها باید با شفاف سازی از ایجاد حاشیه علیه مجلس جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مکلف به برنامه ریزی برای کمک به حوزه فرهنگ است

مجلس مکلف به برنامه ریزی برای کمک به حوزه فرهنگ است