مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-06سياسي

مسئول بسیج عشایر خبر داد : آغاز موج خدمت در روز ملی عشایر و روستا


احمد سعیدی مسئول بسیج عشایری کشور گفت: همزمان با 15 مهر ماه ، روز ملی عشایر و روستا، موج سوم خدمت رسانی به عشایر در مناطق عشایری به راه افتاده است.

- مسئول بسیج عشایر خبر داد : آغاز موج خدمت در روز ملی عشایر و روستا احمد سعیدی مسئول بسیج عشایری کشور گفت: همزمان با 15 مهر ماه ، روز ملی عشایر و روستا، موج سوم خدمت رسانی به عشایر در مناطق عشایری به راه افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشاری کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن گرامی داشت روز ملی عشایر و روستا گفت: جامعه عشایر و روستایی کشور جامعه ای مولد، کم هزینه و پربازده برای کشور می باشد که نیازمند توجه و سرمایه گذاری بیشتر می باشد.

وی افزود: جامعه عشایر و روستایی دارای ظرفیت های بسیار بالایی جهت اشتغالزایی و اجرای طرح های اقتصادی می باشد و با توجه به اینکه هزینه تولید در مناطق عشایری و روستایی پایین است، از تولید کنندگان دعوت کرد تا در مناطق روستایی سرمایه گذاری کنند تا هم هزینه تولید آنها پایین بیاید و هم باعث رونق و اشتغال در جامعه روستایی شود.

سعیدی با اشاره به معضلات مهاجرت از روستا به شهر گفت: متاسفانه بعضا شاهد مهاجرت از روستاها به شهر ها و کلانشهرها هستیم و این پدیده در بلند مدت به نفع کشور و جامعه نیست و راهکار آن ، توسعه زیرساخت ها و فراهم نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بسیج عشایر خبر داد : آغاز موج خدمت در روز ملی عشایر و روستا

مسئول بسیج عشایر خبر داد : آغاز موج خدمت در روز ملی عشایر و روستا