مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-06اقتصادي

اسنپ تریپ بهترین قیمت هتل را تضمین می کند


شیوع کرونا در جهان و ایران بیش از هر حوزه ای سفر و گردشگری را تحت تأثیر قرار داد و در این مدت پرهیز از سفر همواره جز توصیه های اصلی برای پیشگری از ابتلا به کرونا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی همیشه ارزان ترین قیمت ها را داشته باشد.

مقصود از ضمانت بهترین قیمت هتل در طرح جدید اسنپ تریپ ایجاد اطمینان در کابران از رزرو هتل مد نظر خود با ارزان ترین قیمت ممکن است.

از همین رو اسنپ تریپ به کاربرانی که موفق شوند هتل مورد مورد نظر خود را ارزان تر از آنچه در وب سایت اسنپ تریپ ارائه شده در سرویس دیگری پیدا کنند، 5 درصد بیشتر از قیمت اعلام شده توسط مهمان تخفیف ارائه خواهد کرد.

مهمان می تواند پس از انجام رزرو تا موقع خروج از اتاق، در هر مرحله که متوجه شد قیمتی پایین تر از وب سایت اسنپ تریپ برای اتاقی با همان مشخصات ارائه شده، با شماره 96669066-021 یا 75132000-021 بخش پشتیبانی هتل در اسنپ تریپ تماس بگیرد و درخواست استفاده از این طرح را به ما اعلام کند.

اسنپ تریپ بلافاصله درخواست را بررسی می کند.

نتیجه درخواست نهایتاً تا یک ساعت بعد به اطلاع مهمان خواهد رسید و در صورت تأیید شدن درخواست، اسنپ تریپ اتاق مورد نظر را 5٪ ارزان تر از قیمتی که گزارش شده به مهمان ارائه می کند و بابت بازگرداندن باقی پول در اسرع وقت هماهنگی و پشتیبانی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنپ تریپ بهترین قیمت هتل را تضمین می کند

اسنپ تریپ بهترین قیمت هتل را تضمین می کند