مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-06دانش

افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی واحد اردبیل


همزمان با سالروز بیست و هشتمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی، ساختمان مرکزی داتشگاه علمی – کاربردی اردبیل به بهره برداری رسید.

- همزمان با سالروز تاسیس دانشگاه علمی – کاربردی انجام شد؛ افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی واحد اردبیل ایسنا/اردبیل همزمان با سالروز بیست و هشتمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی، ساختمان مرکزی داتشگاه علمی – کاربردی اردبیل به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور رییس دانشگاه علمی – کاربردی کشور برگزار شد، این ساختمان به مساحت 1940 مترمربع در شهرک الهیه اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم رییس دانشگاه علمی – کاربردی اردبیل با اشاره به اینکه در احداث و تکمیل این ساختمان تلاش های زیادی از سوی مسئولان استان و نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی انجام شد و امروز شاهد به ثمر نشستن این دانشگاه همزمان با بیست و هشتمین سالروز تاسیس دانشگاه هستیم.

داریوش لطیفی با اشاره به اینکه تلاش برای ارتقا و رونق آموزش در دانشگاه جامع علمی – کاربردی جزو سیاست های اصلی این نهاد است، خاطرنشان کرد: آموزش های علمی توام با ایجاد بازار کار برای دانشجویان جزو ضرورت هاست و دانشگاه علمی – کاربردی با محوریت ارائه خدمات آموزشی بازارمحور تلاش می کند در این مسیر گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی واحد اردبیل

افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی واحد اردبیل