مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 14:252020-10-06فرهنگي

انتخاب امسال نوبل ادبیات محتاطانه تر خواهد بود؟


تصمیم آکادمی نوبل برای انتخاب «پیتر هاندکه» به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات در سال گذشته انتقادهای فراوانی را به دنبال داشت، از همین رو کارشناسان انتظار دارند در آخر هفته جاری شاهد انتخاب محتاطانه تری از آکادمی سوئدی باشند.

- تصمیم آکادمی نوبل برای انتخاب پیتر هاندکه به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات در سال گذشته انتقادهای فراوانی را به دنبال داشت، از همین رو کارشناسان انتظار دارند در آخر هفته جاری شاهد انتخاب محتاطانه تری از آکادمی سوئدی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، کارشناسان و منتقدان ادبی با در نظر داشتن سه سال پرحاشیه اخیر برای آکادمی نوبل، نویسندگانی همچون جاماییکا کینکید نویسنده کاراییبی- آمریکایی و آن کارسون نویسنده و شاعر کانادایی را به عنوان انتخاب های محتاطانه امسال معرفی کرده اند.

در این بین نام هایی همچون هاروکی موراکامی ، مارگارت اتوود ، ماریس کنده ، نگوگی وا تیونگو و لیودمیلا اولیتسکایا نیز مطرح شده است.

با تعویق اعلام برنده نوبل ادبیات در سال 2018، حاشیه ها و انتقادهایی متوجه آکادمی نوبل شد و تصمیم سال گذشته آکادمی نوبل مبنی بر اعلام پیتر هاندکه نویسنده اتریشی به عنوان برنده نوبل ادبیات انتقادهای جدیدی را نیز متوجه این آکادمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب امسال نوبل ادبیات محتاطانه تر خواهد بود؟

انتخاب امسال نوبل ادبیات محتاطانه تر خواهد بود؟