مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-06سياسي

ارسال 107 مقاله به همایش ملی اربعین/ اربعین مقدمه تمدن نوین اسلامی است


مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، از ارسال 107 مقاله به همایش ملی اربعین حسینی خبر داد و گفت: مراسم اربعین، مقدمه تحقق تمدن نوین اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حسنی در مراسم اختتامیه اولین همایش ملی اربعین ظرفیتی برای معرفی مهدویت است، بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی 3 مولفه بشر برای رسیدن به جامعه آرمانی است.

جامعه حسینی باید به تمدن حسینی منتهی شود معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور نیز در پیامی مجازی، اظهار کرد:جامعه حسینی باید به تمدن حسینی منتهی شود و زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

حجت الاسلام علی تقوی، به اعتراض جهانی علیه استکبار تبدیل شود نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز اظهار کرد: یکی از آرزوهای امت اسلامی تبدیل راهپیمایی به اعتراض جهانی علیه مستکبران است که مثل اختاپوس خود را مسلط بر بشریت می داند.

آیت الله سید حسن عاملی افزود: باید در مقابل یزیدان و شیاطین زمان هوشیار باشیم چرا که برخی ها دین را ابزار قرار داده اند.

وی بیان داشت: برخی ها کربلا را فقط مکانی برای انفجار احساسات می دانند اما نباید کورکورانه روانه کربلا شد و باید بحث عاشورا به صورت عقلانی مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 107 مقاله به همایش ملی اربعین/ اربعین مقدمه تمدن نوین اسلامی است

ارسال 107 مقاله به همایش ملی اربعین/ اربعین مقدمه تمدن نوین اسلامی است