مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-06دانش

سند قطعی بیمارستان امام خمینی(ره) کرج هنوز به نام سازمان همیاری زده نشده است


محمدرضا فلاحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیگیری های دانشجویان در حل مساله بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، - سند قطعی بیمارستان امام خمینی(ره) کرج هنوز به نام سازمان همیاری زده نشده است مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد البرز گفت: طی جلساتی که در خصوص وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج داشتیم، مشخص شد که هنوز سند قطعی این بیمارستان به نام سازمان همیاری البرز صادر نشده است.

محمدرضا فلاحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیگیری های دانشجویان در حل مساله بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، اظهار کرد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد که در جلسه اول با براری، معاونت اداری و مالی سازمان همیاری شهرداری های استانداری البرز بود.

فلاحی بیان کرد: براساس اطلاعاتی که براری در اختیار ما گذاشت، ساختمان این بیمارستان که قبلا بازداشتگاه بوده، در سال های 66 تا 68 تغییر کاربری داده و به درمانگاه عمومی تبدیل می شود و پس از مدتی هم به بنیاد شهید واگذار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد البرز ادامه داد: براساس اطلاعات این جلسه، بنیاد شهید چند سال پس از آن، بیمارستان را به قیمت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند قطعی بیمارستان امام خمینی(ره) کرج هنوز به نام سازمان همیاری زده نشده است

سند قطعی بیمارستان امام خمینی(ره) کرج هنوز به نام سازمان همیاری زده نشده است