مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 15:102020-10-06اقتصادي

اجرای 7000 هزار هکتار توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون 7000 هکتار توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار استان انجام شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون 7000 هکتار توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار استان انجام شده است.

اسفندیار حسنی مقدم امروز 15 مهرماه با بیان اینکه دراستان اقدامات مناسبی در زمینه کشت باغات دیم در اراضی شیب دار انجام شده است، اظهار کرد: در سال 96 اقدام و حرکت مطلوبی انجام شد که منجر به کشت 7000 هکتار باغات دیم در اراضی شیب دار شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین پروژه های بخش کشاورزی کشت گیاهان دارویی و توسعه کشت باغات دیم در اراضی شیب دار است که در این راستا ستاد کشت گیاهان دارویی و توسعه باغات در اراضی شیب دار را تشکیل داده ایم تا فرآیند این پروژه ها را تسریع و عملی کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: استان دارای ظرفیت های خوبی جهت توسعه کشت باغات دیم در اراضی شیب دار است و در این راستا چاله کنی، تهیه نهال و سایر امکانات جهت کاشت باغات در اراضی شیب دار توسط سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان به صورت رایگان در اختیار کشاورزان قرار داده می شود.

حسنی مقدم ادامه داد: به منظور توسعه کشت باغات دیم در اراضی شیب دار توسط تیم مرکز تحقیقات مناطق مستعد برای کاشت باغات شناسایی می شود و بعد از آن نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7000 هزار هکتار توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار لرستان

اجرای 7000 هزار هکتار توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار لرستان