مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-06پزشكي

120 خانه بهداشت عشایری تا پایان امسال در کشور افتتاح می شود


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح 80 پروژه خانه بهداشت عشایری در کشور خبر داد و گفت: 120 خانه بهداشت عشایری نیز تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر صادق تبریزی ظهر سه شنبه در جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی همدان در مدیریت بحران کووید 19 اظهار کرد: شش تیم در معاونت بهداشتی وزارت شکل گرفته و هر ماه بازدیدهایی از دانشگاه های سراسر کشور انجام می دهند.

وی از افتتاح همزمان 313 پروژه بهداشتی درمانی در سطح کشور خبر داد و عنوان کرد: این پروژه ها با وسعت 51 هزار متر مربع افتتاح شدند که شامل 80 پروژه خانه بهداشت عشایری بوده و 120 خانه بهداشت عشایری دیگر نیز تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با بیان اینکه حداقل آمار فوت و بستری بیماران کرونایی سطح کشور را در جامعه عشایری داشتیم، عنوان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون پنج مرتبه تمام جامعه عشایری کشور غربالگری شده اند و ماسک و مواد ضد عفونی رایگان در دسترس این قشر قرار گرفته و آموزش های منسجمی نیز به آنها ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 خانه بهداشت عشایری تا پایان امسال در کشور افتتاح می شود

120 خانه بهداشت عشایری تا پایان امسال در کشور افتتاح می شود