مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-06اجتماعي

به حرم امام حسین(ع) زنگ بزنید/ شماره تلفنی فقط برای ایرانیان


ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان از جوار ضریح سیدالشهدا(ع) با موافقت عتبه حسینیه (ع) برقرار شد و عاشقان اباعبدالله می توانند با شماره گیری 1640 در هر لحظه از شبانه روز زائر امام حسین (ع) شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امسال با اعزام نشدن زائران ایرانی به عراق در ایام در حرم سیدالشهدا (ع) را درک کنند.

در این بین با موافقت عتبه حسینیه (ع)، ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان از جوار ضریح سیدالشهدا (ع) برقرار می شود تا از این طریق ایرانیان بتوانند با برقراری تماس صدای حرم را شنیده و از راه دور زائر کربلا شوند.

بر همین اساس، عاشقان اباعبدالله (ع) می توانند با شماره 1640 بدون هیچ پیش شماره ای تماس حاصل کرده و حال و هوای حرم امام حسین (ع) را در هر لحظه از شبانه روز درک کرده و صدای اطراف ضریح را تلفنی بشنوند.

ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان با موافقت عتبه حسینیه (ع) و با تلاش مؤسسه وصال الحسین (ع) صورت گرفته که از امروز تلفن 1640 امکان برقراری تماس با حرم حسینی را فراهم کرده است و هزینه این تماس نیز همچون هزینه تماس با تلفن ثابت محاسبه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این زائران کشورهای مختلف از جمله ایران می توانستند با شماره گیری 009647602111000 با حرم سیدالشهدا (ع) ارتباط برقرار کنند که با این اقدام ایرانیان می توانند با شماره چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حرم امام حسین(ع) زنگ بزنید/ شماره تلفنی فقط برای ایرانیان

به حرم امام حسین(ع) زنگ بزنید/ شماره تلفنی فقط برای ایرانیان