مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 16:302020-10-06اقتصادي

توضیح مدیرعامل فرابورس در ارتباط با نقص فنی سامانه معاملاتی


به دلیل مدیریت ریسک معاملات، معاملات امروز تایید شد و در تلاش هستیم سامانه معاملات را پایدار کنیم تا مسئله به وجودآمده برای فردا رخ ندهد و معاملات رأس ساعت مقرر انجام شود.

- جی پلاس ، مدیرعامل فرابورس ایران از مردم و تمامی سهامداران، شرکت های کارگزاری و متصدیان انجام معاملات در بازار سرمایه عذرخواهی کرد و گفت: به دلیل مدیریت ریسک معاملات، معاملات امروز تایید شد و در تلاش هستیم سامانه معاملات را پایدار کنیم تا مسئله به وجودآمده برای فردا رخ ندهد و معاملات رأس ساعت مقرر انجام شود.

ایلنا نوشت: از فرابورس ایران، امیر هامونی با اشاره به اینکه بعضا چنین اتفاقاتی طی ماه ها و سال های گذشته بعد از زمان معاملات تا صبح روز پس از معاملات، رخ می داد، گفت: اما با تلاش های مداوم همکاران مدیریت فناوری بورس تهران به صورت شبانه روزی، سهامداران و مردم چنین رخدادهایی را حس نمی کردند که این بار متاسفانه به دلیل نقص فنی، بازار فرابورس با تاخیر چندساعته آغاز شد.

هامونی با بیان اینکه ساعت 12:45 مرحله پیش گشایش بود و از ساعت 13:00 اکثر نمادهای بازارهای اول، دوم و اوراق با درآمد ثابت به جز اسناد خزانه اسلامی معامله شد، اظهار کرد: امروز پانزدهم مهرماه، امکان انجام معاملات نمادهای حاضر در بازار پایه، اسناد خزانه، اوراق تبعی و بازار شرکت های کوچک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیرعامل فرابورس در ارتباط با نقص فنی سامانه معاملاتی

توضیح مدیرعامل فرابورس در ارتباط با نقص فنی سامانه معاملاتی