مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-06حوادث

گروگان 8 ساله طی عملیات مشترک پلیسی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت


فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: پسر 8 ساله ای که در شهرستان پارسیان به گروگان گرفته شده بود، با تلاش ماموران پارسیان و همکاری پلیس فارس آزاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا جعفری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بیان جزییات رهایی گروگان 8 ساله از دست گروگانگیران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ربوده شده پسربچه ای 8ساله به نام سجاد در شهرستان پارسیان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس جنایی استان هرمزگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند گروگان به شهرستان خنج از توابع استان فارس منقل شده با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شدند، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پارسیان با همکاری پلیس شهرستان خنج با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس، سواری پراید متعلق به آدم ربایان را که در یکی از معابر شهری در حال تردد بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه برابر اعلام خانواه گروگان، آدم ربا از قبل با آنان بواسطه معامله خودرو آشنا بوده و پس از آنکه موفق به اخذ مدارک نشده اقدام به ربایش فرزندشان کرده و طی تماس تلفنی درخواست مبلغ 200 میلیون تومان وجه نقد کرده است، گفت: ماموران با دستگیری آدم ربا و با ترفندهای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگان 8 ساله طی عملیات مشترک پلیسی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت

گروگان 8 ساله طی عملیات مشترک پلیسی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت