مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 18:552020-10-06سياسي

پل روگذر عباسی تبریز ایمن نیست/ کم کاری ها در پروژه های شهری قابل قبول نیست


اعضای کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز خواستار رسیدگی فوری به مشکلات ساختاری و ایمنی پل روگذر عباسی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سونیا اندیش امروز در جلسه کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هر چه سریع تر باید نسبت به اصلاح و مقاوم سازی پل روگذر چهار راه عباسی اقدام شود، اظهار داشت: در صورت وقوع حادثه یا مشکل در این پل شهرداری و شورای شهر حرفی برای گفتن نخواهند داشت شهرداری منطقه هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات و کم کاری ها در پروژه های شهری قابل قبول نیست گفت: یکی از اولویت های کمیسیون عمران رسیدگی به کم کاری ها و مشکلات موجود در پروژه های فعلی و قبلی است که در صورت حادثه می توانند خسارات زیادی به وجود آورد.

رییس کمیسیون عمران حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز افزود: برخی پروژه های ترافیکی و مسیر گشایی در شهر اجرا شده که معلوم نیست استاندارد های لازم در آنها رعایت شده یا نه اما چیزی که امروز مشخص می باشد این است که این پروژه ها موجب ایجاد حوادث و گره های ترافیکی در شهر شده است.

عبدالله تقی پور عضو کمیسیون عمران نیز با اشاره به مشکل پل عباسی گفت: مشابه همین مشکل در پل آبرسان نیز وجود دارد که باید هرچه سریعتر طرح مطالعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل روگذر عباسی تبریز ایمن نیست/ کم کاری ها در پروژه های شهری قابل قبول نیست

پل روگذر عباسی تبریز ایمن نیست/ کم کاری ها در پروژه های شهری قابل قبول نیست