مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 20:452020-10-06سياسي

طرح شهید مدرس در استان زنجان اجرا می شود


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برنامه ریزی برای اجرای طرح شهید مدرس خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان شناسایی، - ابوالفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید مدرس در استان در راستای شناسایی مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان اظهار کرد: هشت کار گروه در شهرستان های استان وجود دارد که مشکلات این مناطق را به مجمع بسیج استان منتقل کرده و این مشکلات در جلسات بیان و پیگیری می شوند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با بیان اینکه طرح شهید مدرس با مشارکت نمایندگان استان زنجان در مجلس و نماینده ولی فقیه در استان انجام می شود، افزود: هدف از اجرای این طرح هم افزایی با نمایندگان و پای کار آوردن آنها در راستای حل مشکلات استان است.

طهماسبی در رابطه با اینکه نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مجمع حضور دارند، اضافه کرد: در این مجمع کمک های فکری از طریق ایده پردازی نخبگان بسیج، به نمایندگان مجلس در مورد حل مشکلات ارائه می شود.

وی گفت: سعی می کنیم مشکلات را با مشارکت و حمایت نمایندگان و بسیج از ادارات پیگیری و مطالبه گری کنیم و نمایندگان و بسیج را پای کار بیاوریم تا مشکلات استان هر چه سریع تر حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید مدرس در استان زنجان اجرا می شود

طرح شهید مدرس در استان زنجان اجرا می شود