مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 20:502020-10-06سياسي

2 گالری موزه دفاع مقدس سمنان امسال آماده می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: دو گالری از هشت گالری پیش بینی شده در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان امسال موزه آرایی می شود.

- سرهنگ محمدحسن سلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به روند احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: این مرکز، یکی از بزرگ ترین پارک موزه های شرق کشور محسوب می شود که در نوع چیدمان و محتواهای ارائه شده در آن جزو پیشرفته ترین ها خواهد بود.

او با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان جزو مصوبه های سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان است، گفت: شرایط کشور به لحاظ اقتصادی اقتضا می کند تا همه نهادها برای تکمیل و بهره برداری هر چه سریع تر این مرکز وارد میدان شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان افزود: با توجه به کمک های محدودی که هم اکنون انجام می شود، روند اجرای پروژه و پیشرفت آن کند است؛ در سفر دور دوم دولت، مصوبه ای گذرانده شد تا از اعتبارات دولتی برای موزه آرایی این مرکز استفاده شود و فعالیت ها از گام عمرانی به محتوایی انتقال یابد.

سلامی با اشاره به ظرفیت های استانی برای کمک به تکمیل هر چه سریع تر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان افزود: محوطه سازی این مرکز به همت شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 گالری موزه دفاع مقدس سمنان امسال آماده می شود

2 گالری موزه دفاع مقدس سمنان امسال آماده می شود