مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-06سياسي

ترامپ مذاکرات درباره بسته حمایتی کرونا را متوقف کرد


رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که مذاکرات با دموکرات ها درباره بسته حمایت اقتصادی از کسب و کار ها و افراد ضرر دیده در دوران شیوع ویروس کرونا را به پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور موکول کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه گفت که دولت وی مذاکره با دموکرات‌ها درباره کمک‌های حمایتی به مردم آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا را تا پس از انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر به تعویق انداخته است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که «استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا و «نانسی پلوسی» رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه جلسه یک ساعت و نیمی در این باره داشتند و قرار بود که مذاکرات دوباره روز سه‌شنبه برگزار شود.

اما ترامپ روز سه‌شنبه در پیامی در توییتر نوشت: «من به نمایندگانم دستور دادم تا مذاکرات را تا پس از انتخابات متوقف کنند و بلافاصله پس از آنکه پیروز شدم من بسته حمایتی بزرگی را تصویب خواهم کرد که تمرکز آن آمریکایی‌های سخت‌کوش و کسب‌وکار‌های کوچک خواهد بود.

»رییس جمهور آمریکا اضافه کرد که وی از «میچ مک‌کونل» رهبر اکثریت سنا درخواست کرده تا به صورت تمام وقت بر روی موضوع تایید «امی‌کانی برت» نامزد عضویت در دادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ مذاکرات درباره بسته حمایتی کرونا را متوقف کرد

ترامپ مذاکرات درباره بسته حمایتی کرونا را متوقف کرد