مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-06اقتصادي

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به آسیا


عربستان سعودی قیمت فروش نفت به مقصد آسیا را اندکی افزایش داد که نخستین نشانه از بهبود بازار فیزیکی پس از یک ماه و نیم ضعف و سقوط حاشیه سود پالایش است.

- عربستان سعودی قیمت فروش نفت به مقصد آسیا را اندکی افزایش داد که نخستین نشانه از بهبود بازار فیزیکی پس از یک ماه و نیم ضعف و سقوط حاشیه سود پالایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش قیمت فروش نوامبر به منزله تغییر روند بزرگترین صادرکننده نفت جهان است که قیمت فروش نفت در سپتامبر و اکتبر را در واکنش به رکود مصرف کاهش داده بود.

همچنین این اقدام می تواند به منزله اطمینان از اثرگذاری توافق کاهش عرضه اوپک پلاس در تقویت بازار با وجود ضعیف شدن تقاضا در شرایط کرونایی باشد.

شرکت آرامکوی سعودی قیمت فروش گرید نفتی عرب لایت به مقصد آسیا که بزرگترین بازار این شرکت است را افزایش داد و به 10 تا 40 سنت پایین شاخص قیمت منطقه ای رساند.

در نظرسنجی بلومبرگ از هشت معامله گر و پالایشگر پیش بینی شده بود آرامکو قیمت این گرید نفتی را حداکثر 20 سنت در هر بشکه افزایش می دهد و قیمت عرب لایت 30 سنت پایینتر از شاخص قیمت خاورمیانه خواهد بود.

پالایشگاهها به دلیل کاهش حاشیه سود تولید سوختهایی نظیر بنزین، دیزل و سوخت جت در سال جاری که شیوع ویروس کرونا باعث وضع قرنطینه در سراسر جهان و ممنوعیت سفر شده است، ضرر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به آسیا

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به آسیا