مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 22:302020-10-06اجتماعي

حمله های تنفسی اهواز در هیاهوی کرونا می آیند


باران های پاییزی چند سالی است که برای اهوازی ها داستان شده اند؛ هر سال همین روزها با اولین بارش پاییز، معلوم نیست از آسمان چه می بارد که هوا را خفه می کند و نفس اهوازی ها تنگ می شود.

- دلیل بروز این پدیده که به تنگی نفس پاییزی اهواز معروف شده، آلودگی نفتی باشد یا آلودگی صنعتی یا حساسیت گیاهی؛ با آغاز هر باران تنها در چند ساعت هزاران نفر از شهروندان اهواز را با تنگی نفس راهی اورژانس بیمارستان ها و کلینیک ها می کند تا اکسیژن بگیرند تا مگر نفس شان دوباره در بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همه سال های گذشته بیمارستان ها و اورژانس های اهواز از پیش از وقوع بارندگی ها در حالت آماده باش قرار می گرفتند تا آماده ارائه خدمات به خیل بیماران تنگی نفس باشند؛ از اکسیژن گرفته تا بستری در بخش مراقبت های ویژه و البته در همان حالت تمام آماده باش هم گاه نمی توانستند جوابگوی تعداد پرشمار بیماران تنفسی باشند.

حالا امسال با شیوع کرونا، همه چیز به هم ریخته؛ رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به عنوان مرجع پذیرنده بیماران تنفسی پاییزی با هشدار نسبت به همزمانی بروز حمله های تنفسی ناشی از باران های پاییزی با وضعیت قرمز کرونا، می گوید که امسال مانند سال های گذشته ظرفیت خالی برای پذیرش بیماران تنفسی نداریم تا بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم بنابراین بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله های تنفسی اهواز در هیاهوی کرونا می آیند

حمله های تنفسی اهواز در هیاهوی کرونا می آیند