مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 00:502020-10-06سياسي

دلیل محاکمه مولاوردی چیست؟


آنچه روز گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب به این فعال سیاسی و مدنی اصلاح طلب به عنوان اتهام تفهیم شده، «در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسوولان نظام با هدف برهم زدن امنیت کشور از طریق انعقاد قرارداد با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد» .

- آنچه روز گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب به این فعال سیاسی و مدنی اصلاح طلب به عنوان اتهام تفهیم شده، در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسوولان نظام با هدف برهم زدن امنیت کشور از طریق انعقاد قرارداد با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: شهیندخت مولاوردی اگرچه در روز انتصاب به عنوان معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری نامی چندان آشنا نبود ولی هرچه بیشتر زمان گذشت، اسم و رسمش بیشتر میان افکار عمومی چرخید و حالا شرایطی حاکم شده که برخی ناظران از او به عنوان یکی از زنان احتمالی اصلاح طلبان برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام می برند.

با این حال آنچه روز گذشته بار دیگر نام دستیار حقوق شهروندی سابق حسن روحانی را که با طرحی نه چندان مدبرانه مجبور به کناره گیری از مقام خود شد، بر سر زبان ها انداخت، نه اقداماتش در راستای حمایت از حقوق زنان یا حضورش در انتخابات ریاست جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل محاکمه مولاوردی چیست؟

دلیل محاکمه مولاوردی چیست؟