مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 03:352020-10-07سياسي

رنج دوران در جاده «سرگچ» دیشموک/شبیخون محرومیت ها پشت «سد بالیاب»+تصاویر و فیلم


مردم ساکن روستای سرگچ هم اکنون با گذشت بیش از 40 سال از عمر نظام پربرکت اسلامی منتظر توجه مسوولان و ایجاد زیرساخت های ابتدایی هستند.

- خبرگزاری فارس دیشموک؛ آرش آهنگ- روستای سرگچ از مناطق دور افتاده و محروم دیشموک و دارای بیش از 300 نفر جمعیت و در فاصله 20 کیلومتری از شهر دیشموک واقع است.

مردم ساکن روستای سرگچ به شغل کشاورزی و دامپروری مشغول بوده ولی نبود برنامه مدون و مناسب در حوزه کشاورزی و دامداری از سوی متولیان، مسیر توسعه و پیشرفت را کاملا کند کرده و بلکه حتی مردم از درآمد لازم و کافی برای امرار معاش معمولی خانواده ناتوان هستند.

در کنار این همه محرومیت بدتر از همه اینکه مردم این روستا سالهاست از نبود راه ارتباطی مناسب رنج برده و در انتظار توجه ویژه مسوولان هستند.

بدون شک راه ارتباطی و تسهیل آن جهت تردد یکی از اساسی ترین محورها جهت توسعه و پیشرفت هرمنطقه و به دنبال آن کسب درآمد و حتی جلوگیری از مهاجرت خواهد بود.

مردم روستای سرگچ همواره از نبود راه ارتباطی رنج برده و معتقدند مسوولان در این جهت، سهل انگاری کرده، چرا که تسهیل راه ارتباطی و درپی آن؛ فراهم شدن امکانات لازم جهت پرورش دام و توسعه بخش کشاورزی می تواند باعث ایجاد شغل، کسب درآمد و تحول اقتصادی مناطق روستایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج دوران در جاده «سرگچ» دیشموک/شبیخون محرومیت ها پشت «سد بالیاب»+تصاویر و فیلم

رنج دوران در جاده «سرگچ» دیشموک/شبیخون محرومیت ها پشت «سد بالیاب»+تصاویر و فیلم