مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 04:502020-10-07ورزشي

اختلاف مالک نساجی با فکری برسر محاسبه بند جنجالی


محمود فکری که مبلغ 200 میلیون تومان برای 10 بازی از تیم شهرش دستمزد گرفته بود، حاضر بود 5 برابر این پول را برگرداند و از نساجی رضایتنامه بگیرد و باشگاه استقلال هم می خواست مبلغی حدود یک میلیارد تومان برای رضایتنامه فکری بپردازد اما انگار توقع نساجی چند برابر این مبلغ بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، ابتدا همه چیز در ظاهر خوب پیش می رفت.

نماینده باشگاه استقلال با رضا حدادیان مالک نساجی تماس گرفته بود و دو طرف به یک توافق نزدیک شده بودند اما پافشاری مالک نساجی روی مبلغی که برای صدور رضایتنامه می خواست، باعث شد جلسه امشب طرفین بی نتیجه بماند و محمود فکری هم در واکنش به این اتفاق از هدایت نساجی کناره گیری کرد.

فکری عصر دیروز صفر تا صد جدایی اش از نساجی و حضورش در استقلال را به مدیران دو باشگاه سپرد و خودش راهی تمرین نساجی شد تا طرفین با هم به توافق برسند و او هم به استقلال برود.

فکری حتی در تماس با مدیران استقلال تاکید کرد آنها توافقی کنند که نساجی هم متضرر نشود چون به هرحال تیم شهرش است و نمی خواهد تصمیمی به ضرر شهرش بگیرد.

در ادامه با پا درمیانی دوستان مشترک اعضای هیات مدیره استقلال و مالک و مدیرعامل نساجی، نماینده هیات مدیره استقلال و رضا حدادیان به تفاهم اولیه رسیدند و قرار شد مالک نساجی که دیروز ابتدا 4 میلیارد تومان و بعد از چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف مالک نساجی با فکری برسر محاسبه بند جنجالی

اختلاف مالک نساجی با فکری برسر محاسبه بند جنجالی