مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-07اقتصادي

1000 بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی توزیع می شود


مدیرکل اوقاف لرستان از توزیع هزار بسته معیشتی هم زمان با ایام اربعین خبرداد و گفت: این بسته های معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می شود که ارزش هر بسته حدود 400 هزار تومان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل اوقاف لرستان از توزیع هزار بسته معیشتی هم زمان با ایام اربعین خبرداد و گفت: این بسته های معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می شود که ارزش هر بسته حدود 400 هزار تومان است.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی 15 مهرماه اظهار کرد: در راستای کمک مؤمنانه و این که در ایام محرم و صفر نذورات با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر هزینه شود، اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان نیز در این راستا اقداماتی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: هر ساله به همت سازمان اوقاف و امور خیریه، موکب هایی در کربلا برپا می شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری این مراسم، کمک ها به صورت کمک مؤمنانه هزینه می شود که در این راستا از محل نیات موقوفات، هم زمان با ایام اربعین هزار بسته معیشتی در استان توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: بسته های معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می شود که ارزش هر بسته حدود 400 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی توزیع می شود

1000 بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی توزیع می شود