مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-07اقتصادي

به دنبال گسترش روابط بین المللی هستیم/مشکلات بازگشت ارز تسهیل شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: گسترش روابط بین المللی و دستیابی به بازارهای هدف و رشد صادرات اولویت نخست اتاق بازرگانی بندرعباس است.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: گسترش روابط بین المللی و دستیابی به بازارهای هدف و رشد صادرات اولویت نخست اتاق بازرگانی بندرعباس است.

محمدرضا صفا روز گذشته(15 مهرماه) در دیدار با معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که با حضور استاندار هرمزگان و نماینده وزارت امور خارجه در هرمزگان همراه بود، اظهار کرد: اینک اتاق بازرگانی بندرعباس به جایگاه خود در بعد استانی و ملی دست یافته است و امید می رود با حمایت های مسوولان در بعد فرامنطقه ای نیز بتواند گام های اساسی بردارد.

وی افزود: در حال حاضر بازرگانان و تجار ما با مشکلات عدیده ای در بحث بازگشت ارز مواجه هستند و امید می رود در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود تا تجار بتوانند با آرامش و ثبات بیشتری امورات خود را پیش ببرند.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس ادامه داد: اتاق در بحث ارتباطات بین المللی اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده که برگزاری ویدئو کنفرانس با سرکنسولگری جمهوری اسلامی در میلان ایتالیا و دستیابی به بازارهای این کشور برای فروش محصولات خاص استان هرمزگان نظیر خرما، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال گسترش روابط بین المللی هستیم/مشکلات بازگشت ارز تسهیل شود

به دنبال گسترش روابط بین المللی هستیم/مشکلات بازگشت ارز تسهیل شود