مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-07سياسي

اشتغال بیش از 180 بانوی همدانی در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان از اشتغال بیش از 180 نفر از همدانی ها در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار که توسط معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری اجرا می شود، - خبر داد.

ربیعه علی محمدی در حاشیه بازدید از تعدادی از کارگاه های کارآفرینی در شهرستان بهار که توسط بانوان اداره می شود، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح مشاغل خانگی یکی از طرح هایی بود که با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حوزه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش هیچ سازمانی نبودند، انجام گرفت.

وی تصریح کرد: این طرح، یک تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری بود که به کل کشور ارسال شد و در همدان نیز ما با هشت شهرستان قرارداد بستیم و با وجود اینکه برآورد ما آموزش و اشتغال 158 نفر بود به علت تقاضای بالا بیش از 180 نفر را وارد این طرح کردیم.

علی محمدی با بیان اینکه در این طرح ابتدا پایشی انجام دادیم تا ببینیم مزیت های هر شهرستان چه چیزی است، یعنی هر شهرستان چه توانمندی خاصی دارد که روی آن حوزه کار کنیم، توضیح داد: پس از بررسی های انجام شده در حوزه های فرش، پوشاک، سفال و چرم آغاز به کار کردیم.

وی ادامه داد: همدان برندهای خاص خود مانند برند جهانی سفال لالجین را دارد و در حوزه فرش نیز در دنیا معروف است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از 180 بانوی همدانی در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

اشتغال بیش از 180 بانوی همدانی در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار