مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-07اقتصادي

3500 فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد می شود/آموزش مهارت های اشتغال


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سال 99 ایجاد سه هزار و 475 فرصت شغلی برای مددجویان در نظر گرفته شده است، گفت: این اشتغال با ارائه تسهیلات محقق می شود.

- محسن مسعودیان راد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره اشتغال زایی در کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سال 99 ایجاد سه هزار و 475 فرصت شغلی برای مددجویان در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: با پیگیری های انجام شده برای تحقق این میزان اشتغال بین مددجویان کمیته امداد استان 103 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمینه مشاوره و آموزش نیز کمیته امداد به مددجویان جویای کار خدمات ارائه می کند، افزود: هدف ما توانمند سازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و خروج آن ها از چرخه مستمری گیران و ایجاد شرایط برای ورود افراد جدید است.

آموزش مهارت های اشتغال مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه فقر زدایی مهمترین رکنی است که این اداره کل دنبال می کند، ابراز کرد: طی تفاهم نامه ای که با فنی و حرفه ای امضا شده، برای یک هزار و 200 نفر از مددجویان جویای کار استان آموزش های فنی و حرفه ای ارائه خواهند شد.

مسعودیان راد با بیان اینکه بانک های عامل استان سمنان پرداخت بیش از 70 درصد از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد استان را بر عهده گرفته اند، بیان کرد: کمیته امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد می شود/آموزش مهارت های اشتغال

3500 فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد می شود/آموزش مهارت های اشتغال