مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-07اقتصادي

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور


به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان، استان گیلان ازنظر متوسط تردد ساعتی در محورهای مواصلاتی با میانگین 505 وسیله نقلیه در ساعت، پنجمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال جاری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فریبرز مرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود خودرو در 6 ماهه نخست امسال اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از 42 سامانه تردد شمار این اداره کل هفت میلیون و 269 هزار و 298 وسیله نقلیه  در 6 ماهه نخست امسال  وارد استان شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد کاهش داشته است.

  وی با بیان اینکه در این مدت هفت میلیون و 288 هزار و 678 دستگاه  خودرو  نیز از محورهای گیلان خارج شدند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد کاهش داشته است.

  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان به آمار بیشترین محورهای ورودی استان در این مدت اشاره کرد و افزود:  محور آزادراه قزوین _ رشت در این مدت با ورود دو میلیون و 830 هزار و 679 وسیله نقلیه و همچنین محور رامسر _چابکسر با ورود دو میلیون و 383 هزار و 569 وسیله نقلیه بیشترین ورودی محورها را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

  به گفته مرادی، آزادراه رشت _ قزوین با دو میلیون و 608 هزار و 584 وسیله نقلیه عنوان بیشترین محور خروجی استان را طی این مدت به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور