مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-07ورزشي

آقایی یحیی بدون چیپ


«آقای گل محمدی» مدت هاست دیگر چیپ نمی زند، می داند با خودنمایی و از دل شیر گفتن و تراشیدن موی سر و آستین تا زدن و شبیه این و آن لباس پوشیدن و ادا و اصول درآوردن؛ - آقای گل محمدی مدت هاست دیگر چیپ نمی زند، می داند با خودنمایی و از دل شیر گفتن و تراشیدن موی سر و آستین تا زدن و شبیه این و آن لباس پوشیدن و ادا و اصول درآوردن؛ کسی مربی و بزرگ و محبوب و ماندگار نشده است، شاید برای همین دست روی ستاره ها نمی گذارد و به سختی در آسمان او می شود ستاره ای چید.

عصرایران؛ابراهیم جاگرانی- یحیی گل محمدی تنها مربی از نسل جدید مربیان وطنی است که توانسته پرسپولیس را به قله فوتبال ایران برساند.

به جز آلن راجرز انگلیسی و استانکوی یوگسلاو و برانکوی کروات، آقا بیوک (عزت الله وطنخواه در لیگ سوم تخت جمشید)، سلطان (علی پروین در لیگ هشتم و نهم آزادگان و لیگ برتر اول) و امپراتور (افشین قطبی در لیگ برتر هفتم) تنها ایرانی های قهرمان پرسپولیس هستند.

یحیی دل شیر داشت و پرسپولیس را پس از هتریک قهرمانی لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با یک واسطه، آن هم در صدر، از محبوب ترین سرمربی تاریخ سرخ ها تحویل گرفت و در پایان فصل اولین پوکر فوتبال ایران را برای آن ها به ارمغان آورد تا امپراطور این روزهای ارتش سرخ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایی یحیی بدون چیپ

آقایی یحیی بدون چیپ