مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-07ورزشي

درخشش مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری حوزه کرونا


امیر عباس محمد کوشکی، سرپرست تیم مخترعان ایران در مسابقات جهانی نوآوری 2020 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: مسابقات اختراعات و نوآوری جهانی 2020 در کشور رومانی، - مخترعان اسفراینی توانستند در مسابقات جهانی نوآوری 2020 که به صورت آنلاین در کشور های رومانی، لهستان و ترکیه برگزار شد، چندین مقام برتر را از آن خود کنند.

امیر عباس محمد کوشکی، سرپرست تیم مخترعان ایران در مسابقات جهانی نوآوری 2020 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: مسابقات اختراعات و نوآوری جهانی 2020 در کشور رومانی، لهستان و ترکیه امسال به صورت ویژه در حوزه کرونا به شکل آنلاین برگزار شد.

سرپرست تیم مخترعین ایران در این رقابت ها تصریح کرد: هم اکنون یک بحران جدی و بزرگ دنیا را فراگرفته و ویروس کرونا امروز زندگی انسان های روی کره زمین را با خطر جدی رو به رو کرده است.

وی با بیان اینکه نوآوری ها و اختراعات و پژوهش های نوین یکی از اصلی ترین راه ها برای پیشگیری و برطرف کردن این بحران (ویروس کرونا) می باشد افزود: سازمان ها و دانشگاه های معتبر جهانی با برگزاری مسابقات و چالش ها به دنبال راه حل های نوآورانه برای کمک به مردم دنیا هستند.

محمدی کوشکی در ادامه گفت: نماینده های علمی ایران در این مسابقات مهم توانستند رتبه های ارزشمندی را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری حوزه کرونا

درخشش مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری حوزه کرونا