مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-07سياسي

توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای تهیدستان اولویت کمیته امداد است


موضوع توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای تهیدستان، با حفظ تکریم در صدر برنامه های کمیته امداد قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی بختیاری صبح امروز در سفر به کردستان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام پورذهبی در خدمت به مردم کردستان، تقدیم 5400 شهید کردستان به انقلاب را یادآوری کرد و اظهار داشت: کمیته امداد یکی از یادگاران امام راحل است و جزو اولین نهادهایی است که به دستور ایشان در 14 اسفند 57 تاسیس شد.

رییس کمیته امداد کشور اذعان داشت: دستور حضرت امام برای تاسیس کمیته امداد در آن زمان که سرنگونی نظام سلطه 2500 شاهنشاهی و موضوع ساماندهی کشور بود، نشان از حساسیت زیاد ایشان به نیازمندان و ایتام بود که مقام معظم رهبری نیز همان سیره را ادامه می دهند.

وی با ذکر اسامی موسسان و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره)، تصریح کرد: در زمان آقای فتاح شورای سرپرستی کمیته امداد به هیات امنا تبدیل شد و با وجود اینکه در زمان مدیران قبلی زحمات زیادی کشیدند و در زمان آقای فتاح زحمات زیادی کشیده شد و سرمایه های اجتماعی خیلی خوبی بالا آمدند.

بختیاری ادامه داد: یکی از محورهایی که از فرمایشات امام و رهبری برداشت می شود و در حکم بنده هم با صراحت رهبری فرموده اند، موضوع توانمندسازی و ایجاد درآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای تهیدستان اولویت کمیته امداد است

توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای تهیدستان اولویت کمیته امداد است