مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-07سياسي

خدمات صادقانه یگان های ویژه رضایت مردم را به همراه داشته است


فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: خدمات صادقانه یگان های ویژه در راستای نظم بخشی به جامعه، رضایت مردم را به دنبال داشته و این مهم نشان از تبلور پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن کرمی با حضور در تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی (ع) با تاکید بر انتظارات مردم و مسئولان از یگان ویژه به عنوان یک واحد آماده و راهبردی، اظهار کرد: یگان های ویژه ناجا در همه شرایط با حفظ و ارتقای آمادگی خود، بایستی پاسخگوی انتظارات باشد که این یک نمونه بارز از یگان واکنش سریع است.

وی به فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص انجام کارهای فرهنگی که فرموده اند اولین شرط کار فرهنگی این است که هوشمندانه باشد؛ برف انبار نمی شود، انبوه کار فرهنگی مهم نیست بلکه انتظام کار فرهنگی، چیده شدن و منسجم بودن هر کار در جای خودش مهم است، کار فرهنگی باید روشن و شفاف باشد و بدانیم برای چه هدفی می خواهیم انجام شود اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ریزی برای انجام کار فرهنگی در یگان های ویژه با سایر ارگان ها متفاوت است و بایستی معطوف به صحنه عمل و بسیار حساب شده باشد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: خدمات صادقانه یگان های ویژه در راستای نظم بخشی به جامعه، رضایت مردم را به دنبال داشته و این مهم نشان از تبلور پلیس در تراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات صادقانه یگان های ویژه رضایت مردم را به همراه داشته است

خدمات صادقانه یگان های ویژه رضایت مردم را به همراه داشته است