مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-07سياسي

آیت الله نوری همدانی: عمل به توصیه ستاد ملی کرونا لازم و حفظ جان واجب است


آیت الله نوری همدانی پیامی به همایش اربعین دانشگاه محقق اردبیلی ارسال کرد.

- پیام آیت الله نوری همدانی به همایش اربعین دانشگاه محقق اردبیلی آیت الله نوری همدانی: عمل به توصیه ستاد ملی کرونا لازم و حفظ جان واجب است ایسنا/اردبیل آیت الله نوری همدانی پیامی به همایش اربعین دانشگاه محقق اردبیلی ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام آیت الله نوری همدانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین ﴿وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ﴾﴿الحج، 32﴾ با سلام و تحیت به آن مجمع محترم و عرض ارادت و تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و اصحاب با وفای آن حضرت و عزیزان محترم همایشی که بنام اربعین در حال برگزاریست.

بی شک عشق و ارادت به اهلبیت، افتخار شیعیان است و این عاشقان روزبروز در حال افزایش است و اربعین اوج این دلدادگی است که حقیقت قیام سیدالشهداء را زنده نگه می دارد و اینگونه همایش ها فرصتی برای دستیابی به معرفت بیشتر نسبت به معارف بلند اهلبیت است.

زیارت اربعین با هزینه زیادی به دست آمده است در این زیارت اربعین می خوانیم که خون داده شد تا مردم عاقل و عالم شوند و یاد عاشورا و کربلا یک تاریخ مقطعی نیست بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: عمل به توصیه ستاد ملی کرونا لازم و حفظ جان واجب است

آیت الله نوری همدانی: عمل به توصیه ستاد ملی کرونا لازم و حفظ جان واجب است