مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-07سياسي

زمینه استقرار نیروی انتظامی تا سه ماه آینده در شاهدیه فراهم شود


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به اینکه تامین امنیت یکی از مهمترین خواسته های مردم شاهدیه است، گفت: زمینه استقرار نیروی انتظامی تا سه ماه آینده در شاهدیه فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار صبح امروز در نشست بررسی مشکلات شهر شاهدیه با بیان اینکه اگر بخواهیم کارکرد محیط روستایی را به شهر منتقل کنیم، مزاحمت هایی به وجود می آید، اظهار داشت: در شهر شاهدیه شهرنشینی رواج یافته اما در کنار برخی مزیت ها برای مردم، محدودیت هایی نیز به وجود آمده است.

جوکار تصریح کرد: ورود در حوزه شهرنشینی، معماری و مبلمان شهری برای این منطقه به وجود آمد و برخی مزاحمت ها برای کسب و کارهای مختلف ایجاد شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه مطالبات مطرح شده در این نشست به حق بوده عنوان کرد: مدیرانی که در این جلسه حضور دارند، قطعاً به دنبال روان سازی جریان خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم این منطقه هستند و باید با تمام توان و تلاش در این راستا حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در برخی مکاتاباتی که با ادارات داریم، برای عدم انجام کار به برخی مواد قانونی اشاره می کنند، تصریح کرد: بسیاری از این موارد راهکاری برای فرار از مسئولیت است و هیچ ارتباطی به قوانین ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه استقرار نیروی انتظامی تا سه ماه آینده در شاهدیه فراهم شود

زمینه استقرار نیروی انتظامی تا سه ماه آینده در شاهدیه فراهم شود