مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-07سياسي

این سه روستای استان سمنان بیکار ندارند


معاون عمرانی استاندار سمنان از وجود سه روستای بدون بیکار در این استان خبر داد و گفت: محمدآباد، جوادنه و دهملا، سه روستای بدون بیکار در استان سمنان هستند.

- منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، ضمن گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر اظهار کرد: هر سه روستای بدون بیکار استان در شرق استان و در شهرستان های میایی و شاهرود، هستند.

وی با اشاره به اهمیت روستاها در آبادانی کشور خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت کشور، در گرو آبادانی، توجه و رسیدگی و پویایی روستاها و فرآهم نمودن زیرساخت های مناسب اشتغال و سکونت است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه روز روستا روزی است که فرهنگ غنی، تلاش، کوشش و نقش روستاییان در تمامی ابعاد جامعه را یادآور می شود، گفت: روستاها در خط مقدم انجام خدمات عمرانی و توسعه ای هستند و در تمامی ابعاد جامعه نقش انکار ناپذیری دارند و به همین واسطه هسته و مرکز اصلی توجه ما باید به توسعه روستاها باشد و درنهایت با تحقق این مهم به شهرهای آباد و پویا دست می یابیم.

وی با بیان اینکه در استان سمنان 255 دهیاری فعال، 246 دهیار اعم از 27 زن و 219 مرد با جمعیت تحت پوشش 123 هزار نفر در قالب 41 هزار خانوار وجود دارند، گفت:در استان سمنان توجه ویژه ای با دستور استاندار مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سه روستای استان سمنان بیکار ندارند

این سه روستای استان سمنان بیکار ندارند