مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-07اقتصادي

سامانه انتقال سد آزاد 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: پروژه سد آزاد در کردستان صد در صد اجرا شده و سامانه انتقال آن نیز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کامران خرم صبح امروز در دیدار رییس کمیته امداد کشور با استاندار و جمعی از مسوولان استانی اظهار کرد: در حوزه مهار آبهای مرزی در مرحله اول 16 هزار و 810 هکتار پروژ داشتیم که براساس تخصیص ابلاغی سال 98 در بخش مرزی این رقم به 50 هزار و 959 هکتار رسید.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به این رقم نیاز به کارهای توسعه ای است، افزود: برنامه ریزی های لازم برای توسعه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرح های حیاتی و مهم طرح سامانه سد آزاد و انتقال است که به این پروژه جدیدا، پروژه آبرسانی به شهرهای دهگلان و قروه نیز اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان خاطرنشان کرد: پروژه سد آزاد صد در صد اجرا شده و سامانه انتقال نیز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آبرسانی به  شهرهای یاد شده در حال انجام است.

خرم یادآور شد: کل اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها یک هزار و 440 میلیارد تومان است که براس سد آزاد و سامانه انتقال آب هزینه شده است و برای اینکه آبرسانی به شهرهای قروه و دهگلان نهایی شود اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان دیگر نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه انتقال سد آزاد 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سامانه انتقال سد آزاد 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد