مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-07سياسي

150 هکتار از اراضی ملی ساوه رفع تصرف شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه گفت: 150 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سال جاری از افراد سودجو رفع تصرف شد.

- پوریا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه از رفع تصرف 150 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست سودجویان خارج شد.

وی اظهار کرد: تصرفات انجام شده در مناطق سینک، آوه، قلعک، یولاق، خورمیز، سامان، داغ کندی، حصار قلیچ و امامزاده خرق از توابع این شهرستان بوده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه با اشاره به این که در مناطق سینک، آوه، قلعک، یولاق، خورمیز ، سامان و داغ کندی، وضعیت تصرفات بحرانی است، اظهار کرد: با هوشیاری و پیگیری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، افراد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسن پور تصریح کرد: افرادی که قصد خرید زمین به ویژه اراضی بدون سند رسمی را در ساوه دارند با استعلام از سامانه سامد (سامانه استعلامات منابع طبیعی ) و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ضمن ارائه نقشه  UTM محل از وضعیت اراضی مورد نظر خود مطلع شوند.

اراضی ملی، ثروت و سرمایه تمام مردم بوده و هرگونه تصرف در آن تخلف است که منابع طبیعی با همکاری دستگاه های مربوطه نسبت به رفع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هکتار از اراضی ملی ساوه رفع تصرف شد

150 هکتار از اراضی ملی ساوه رفع تصرف شد