مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-07سياسي

قرائت زیارت اربعین در جوار مزار شهدای گمنام بام ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: با توجه به اطلاعیه ستاد استانی کرونا، قرائت زیارت اربعین، سخنرانی و عزاداری در فضای باز بام ملایر و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با ایسنا، به فعالیت بیش از هشت گروه از موکب داران و گروه های جهادی و هیئات مذهبی اشاره و خاطرنشان کرد: این گروه ها در حال پخت و آماده سازی بیش از 10 هزار بسته غذای گرم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی هستند و این بسته ها در روز اربعین بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی استقرار دو ایستگاه فرهنگی در سطح شهر را از دیگر برنامه های روز اربعین برشمرد و اظهار کرد: این ایستگاه ها که پخش ماسک و دیگر مواد ضدعفونی کننده را برعهده دارند، در بلوار سیف الدوله و میدان جانبازان مستقر خواهند شد.

نجفی در ادامه گفت: مراسم دمام زنی و مقتل خوانی سیار توسط خودروها در سطح شهر با همکاری تیپ 43 امام علی(ع) از برنامه های پیش بینی شده در روز اربعین است.

وی افزود: همچنین روضه خوانی و مداحی در کوچه ها و فضای باز سطح روستاهای شهرستان ملایر با همکاری کانون مداحان و حضور آنها به صورت خودجوش و جهادی از دیگر برنامه های روز اربعین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت زیارت اربعین در جوار مزار شهدای گمنام بام ملایر

قرائت زیارت اربعین در جوار مزار شهدای گمنام بام ملایر