مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-07اجتماعي

پلیس راهور: جاده های شمالی را در تعطیلات اربعین یکطرفه نمی کنیم


پلیس هیچ برنامه ای برای یک طرفه کردن جاده ها در تعطیلات اربعین ندارد.

- سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در گفت و گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به تصمیم نهایی مبنی بر عدم انجام راهپیمایی را تحت الشعاع خود قرارداده؛ سفرهای غیرضروری به هیچ عنوان قابل قیاس با آن نیست.

این مقام ارشد پلیس راهور در خصوص اعمال محدودیت هایی که در فروردین ماه اجرا شد گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یک کاری نو بود و نشان داد که اگر در یک مسأله ای تصمیم قاطع گرفته شود، همه تکلیف خود را دانسته و عمل می کنند و با این که به صرف درخواست و خواهش باشد، بسیار متفاوت است؛ چراکه اینها نه تکلیف متولی و مجری را مشخص می کند و نه جامعه و افراد را.

وی با تأکید بر این مطلب که پلیس راهور مجری تصمیمات مراکز ذی صلاح در کشور است اعلام کرد: پلیس هر تصمیمی را که به آن ابلاغ شود بدون چون و چرا می پذیرد.

چه اجرای محدودیت باشد چه ممنوعیت، اما در حال حاضر با توجه به شرایط، پلیس محدودیت های ترافیکی را که به شکل یکطرفه شدن اعمال می کرد و مشکلات زیادی برای بومی ها و ساکنین محدوده های آبعلی، دماوند، آمل، مرزن آباد، گچسر و روستاهای مسیر چالوس و ساکنین کرج و بخشی از ساکنین تهران ایجاد می کرد اجرا نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور: جاده های شمالی را در تعطیلات اربعین یکطرفه نمی کنیم

پلیس راهور: جاده های شمالی را در تعطیلات اربعین یکطرفه نمی کنیم