مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-07سياسي

امسال 200 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می شود


ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش از مهمترین دغدغه های این نهاد است از این رو برای امسال ایجاد 200 هزار فرصت شغلی پیش بینی شده است.

- سنندج - رییس کمیته امداد کشور گفت: ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش از مهمترین دغدغه های این نهاد است از این رو برای امسال ایجاد 200 هزار فرصت شغلی پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمرتضی بختیاری صبح امروز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: کمیته امداد یکی از یادگارهای حضرت امام (ره) است که پس از پیروزی انقلاب به عنوان یکی از اولین نهادهای انقلابی با هدف رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان تأسیس شد.

وی افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای تهیدستان با رعایت حرمت و تکریم آنان در صدر فعالیت های این نهاد مردمی است و اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی سه رکن اصلی برنامه های پیش روی کمیته امداد کشور است.

رییس کمیته امداد کشور ادامه داد: اگر بتوانیم استعدادهایی که در میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد را شناسایی و فعال کنیم، هم از لحاظ معیشتی استقلال می یابند و هم از نظر اشتغال و درآمد به یک جایگاه ثابت می رسند.

بختیاری یادآور شد: کمیته امداد در سال های اخیر در زمینه ایجاد اشتغال موفقیت های بسیاری به دست آورده و سالانه بر اساس چشم انداز برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 200 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می شود

امسال 200 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می شود