مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-07سياسي

توزیع10 هزار و 500 بسته معیشتی


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع 10 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته ها در فاصله اربعین تا آخر ماه صفر توزیع خواهد شد.

- ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: مرحله سوم کمک های مومنانه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که تا آخر صفر ادامه دارد، با مشارکت خیرین و سازمان ها تهیه شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تشکر از رسانه های پوشش دهنده کمک های مومنانه گفت: این بسته ها شامل بسته های کمک معیشتی و لوازم تحریری است وی افزود: بالای 10 هزار بسته غذای گرم در استان های مختلف پخت و در ایام اربعین تا آخر صفر بین آحاد مردم توزیع خواهد شد.

طهماسبی در رابطه از حمایت قشر ضعیف گفت: دو خانه محروم در سلطانیه شناسایی و مورد حمایت قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برپایی اردو های جهادی خبر داد و گفت: اردو های جهادی برای کمک به مدافعان سلامت در روستا ها برپا شده اند که این گروه ها متشکل از بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی است.

وی با اشاره به اینکه متولی این اردو های بسیج دانشجویی است، ادامه داد: در این اردو ها ماسک ها و بسته های بهداشتی توزیع شده و خدمات پزشکی و پرستاری و روانشناسی نیز به مردم روستا ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع10 هزار و 500 بسته معیشتی

توزیع10 هزار و 500 بسته معیشتی