مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-07اجتماعي

اجرای 290 برنامه مجازی برای کودکان و نوجوانان همدانی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک 290 برنامه به شکل مجازی برای نوجوانان و کودکان استان اجرا می شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک 290 برنامه به شکل مجازی برای نوجوانان و کودکان استان اجرا می شود.

بهناز ضرابی زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره شاخص ترین برنامه های کانون بیان کرد: از شاخص ترین برنامه های کانون معرفی کودکان و نوجوانان موفق به اعضای کانون است که این برنامه به صورت کلیپ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

وی افزود: دیگر برنامه اجرایی کانون عکاسی در ایام اربعین حسینی است که اعضاء عکس های خود را به کانون ارسال کرده و با هشتگ بچه های اربعین در فضای مجازی به اشتراک می گذاریم.

ضرابی زاده ادامه داد: در کل استان کودکان و نوجوانان روستایی و شهری می توانند از محصولات خود عکاسی کرده و به کانون ارسال کنند تا با اشتراک گذاری در فضای مجازی برگزیدگان اعلام و از آنها تقدیر شود.

وی به انجمن شعر و داستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: این انجمن در روز پنجشنبه 17 مهرماه به صورت مجازی جلسه نقد و بررسی اشعار آتوسا صالحی، شاعر و نویسنده و نقد و بررسی کتاب محمدرضا یوسفی، نویسنده همدانی را برگزار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 290 برنامه مجازی برای کودکان و نوجوانان همدانی

اجرای 290 برنامه مجازی برای کودکان و نوجوانان همدانی