مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-07سياسي

ساخت دو پروژه صنعتی فرهنگی در فارس و بوشهر


خیرین ایرانی مقیم کویت دو پروژه صنعتی-فرهنگی را در استان های بوشهر و فارس می سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، نماینده خیرین ایرانی مقیم کشور کویت از مشارکت خیرین در احداث کارخانه تولید نایلون و نایلکس در بخش بیرم لارستان(فارس) و تکمیل حسینیه امام حسین علیه السلام روستای بستانو شهرستان علسویه (بوشهر) خبر داد.

  محمد حسن پور با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با روز ملی روستا و عشایر و در آستانه اربعین حسینی، کارخانه تولید نایلون و نایکلس به نام مبارک امام حسین علیه السلام کلنگ زنی شد.

نماینده جمعی از خیرین ایرانی مقیم کشور کویت اضافه کرد: این نخستین واحد تولیدی در شهرک صنعتی بیرم لارستان (فارس) است که اعتبار آن با همکاری  سید هاشم  ابافت و از محل اعتبار خیریه مرحوم عبدالله عمار خداده تامین و احداث می شود.

  وی  تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت دو هزار و 460 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال احداث خواهد شد که در فاز نخست آن، تولید نایلون، نایلکس و سفره های یکبار مصرف پیش بینی شده است.

  حسن پور گفت: بهره برداری از این کارخانه سبب اشتغالزایی 30 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم می شود و قرار است تمامی تولید آن برای ایتام و انجام امور خیر اختصاص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دو پروژه صنعتی فرهنگی در فارس و بوشهر

ساخت دو پروژه صنعتی فرهنگی در فارس و بوشهر