مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-07اقتصادي

ابلاغ اعتبار 5065 میلیون ریالی برای طرح هادی 14 روستا


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: اعتبار مصوب تهیه طرح هادی و بازنگری برای امسال از منابع ملی 5065 میلیون ریال برای 14روستا است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: اعتبار مصوب تهیه طرح هادی و بازنگری برای امسال از منابع ملی 5065 میلیون ریال برای 14روستا است.

رضا خواجه ای صبح امروز (16 مهرماه) به مناسبت فرا رسیدن 15 مهرماه روز ملی روستا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روستاها به عنوان یکی از کانون های پرتحرک، مولد و موثر در نظام و توان اقتصادی ایران اسلامی و مظهر خوداتکایی و خودکفایی، ظرفیتی مهم و موثر برای توسعه پایدار و پیشرفت و اعتلای کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه، توجه ویژه و محوری به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایدار در روستاها از جمله اولویت های اساسی است که با برنامه ریزی و اختصاص تسهیلات و امکانات لازم خاصه در جهت تحقق مهاجرت معکوس به کانون های تولید و اعتلای معیشت و اقتصاد روستاییان صورت گرفته است، افزود: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرح های توسعه روستایی به خصوص با تهیه واجرای طرح های هادی روستایی و مقاوم سازی مسکن روستایی نقش به سزایی در امر توسعه همه جانبه روستاها داشته و در همین راستا توانسته از این طریق گام های موثری را در جهت بهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبار 5065 میلیون ریالی برای طرح هادی 14 روستا

ابلاغ اعتبار 5065 میلیون ریالی برای طرح هادی 14 روستا