مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-07پزشكي

پرخطرترین مکان های تهران در شرایط کرونا کجاهاست؟


رییس کمیته سلامت شورای شهرتهران با اشاره به اینکه 50 سوله مدیریت بحران برای بیماران مبتلا به کرونا اماده است، گفت: احتمال انتقال کرونا در مهمانی ها بیشتر از مترو و اتوبوس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، کرونا در حال جولان دادن است و انگار این روزها افسار گسیخته؛ از پیر و جوان و خرد و کلان قربانی‌ می‌گیرد و هر روز خانواده‌های زیادی را عزادار می‌کند.

بیمارستان‌ها مملو از بیماران مبتلا به کرونا است و کادر درمان هم دیگر امانشان بریده و از وضعیت خسته شده‌اند.

تهران سخت‌ترین روزهای کرونایی را می‌گذراند و برخی کارشناسان و مسوولان بهداشت و درمان هم خبر از پاییز و زمستان سخت برای مردم به ویژه در پایتخت به دلیل شرایط کرونا داده‌اند‌.

مدتی از حساسیت مردم به کرونا کاسته شده بود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر مد نظر برخی شهروندان قرار گرفت و حالا بسیاری معتقدند همین موضوعات سبب جولان کرونا شده است.

حدود نیمی از مبتلایان و متوفیان کرونا در تهران هستند و این روزها علیرغم محدودیت‌های کرونایی در پایتخت همچنان تهران وضعیت قرمز و هشدار هم طی کرده است، همچنین بر اساس اعلام مسوولان هیچ نقطه سفیدی از لحاظ شیوع این ویروس در کشور باقی نمانده است و همه‌جا از مرز هشدار گذشته‌ و در وضعیت قرمز و فوق‌قرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرخطرترین مکان های تهران در شرایط کرونا کجاهاست؟

پرخطرترین مکان های تهران در شرایط کرونا کجاهاست؟