مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-07سياسي

کمک به ایجاد اشتغال برای خانوارهای بی بضاعت در اولویت قرار دارد


استاندار کردستان کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای بی بضاعت را یکی از اولویت های مهم در این استان عنوان کرد و بر همکاری کلیه ادارات در این بخش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کردستان که با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار کرد: سامانه تولید انرژی خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد کار بسیار ارزشمندی است.

وی ضمن تاکید بر دنبال کردن موضوع ایجاد اشتغال پایدار برای افراد و خانواده های بی بضاعت، افزود: امیدواریم بتوانیم به توانمند سازی خانوارهای کم بضاعت در استان کردستان با ایجاد اشتغال کمک کنیم.

مرادنیا بیان کرد: در خصوص مسکن محرومین کار بسیار ارزشمندی در استان کردستان بابت ساخت 3 هزار مسکن شروع شده است و انتظار داریم که این روند با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی با اشاره به طرح ها و اقدامات آغاز شده در استان کردستان در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، تولیدی و صنعتی، ادامه داد: توسعه استان کردستان در گرو اجرای دقیق و درست این طرح ها است.

استاندار کردستان ادامه داد: کردستان در بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی در اختیار دارد و باید با بهره برداری از این ظرفیت زمینه برای توسعه و پیشرفت استان با استفاده از توانمندی های این بخش فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به ایجاد اشتغال برای خانوارهای بی بضاعت در اولویت قرار دارد

کمک به ایجاد اشتغال برای خانوارهای بی بضاعت در اولویت قرار دارد